26 Nisan 2010 Pazartesi

2010 KPSS YERLEŞTİRME

2010 Kpss  Yerleştirme takvimi:

Kpss 1. yerleştirme     (OSYM Başkanlığınca Tercihlerin alınması  17-26 mayıs)




Kpss 2. yerleştirme   (OSYM Başkanlığınca Tercihlerin alınması  15 - 24 Kasım)


İnşaallah memur adayları bu yıl gönüllerine göre bir yerlere atanırlar. 4-5 yıl üniversite bitirip açıkta kalmak çok zor. Ben de 2. sınıftayım ve 2 yılım daha var Kpss sınavına. Puanlar çok yüksek, ve sınava girenler sonuçta üniversite mezunu bilgili kişiler. Bunca yıl okuyup açıkta kalmak istemiyorum. İki yıllık bitiren arkadaşlarım şu an liselerde paralı öğretmenlik yapıyorlar. Ben yarın 4 yıllık bitiripte öğretmen olamazsam nolacak. 
Ailemin beni okutmak için harcadığı emek, masraf, benim gurbette çektiğim hasretin, karın açlığımın, soğuk evlerde, yeri geldiğinde aç kalmamın hesabını kim verecek..


İçimi döktüm gibi oldu. Eğer sürçü lisan ettiysem affola.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder