GENÇLİK AKLI SİTESİ

27 Nisan 2010 Salı

Pisagor Bağıntısı İle İlgili Çözümlü Sorular

Pisagor Bağıntısı

Geometride sevdiğim konulardan birisiydi. Pisagorla çözülen soruları çok severdim.

matematikci.org da bu konuyla ilgili güzel bir yazı buldum sizlerle paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar.






69 yorum:

  1. hmm. dqerlerine qöre fena deql thanK you. (:

    YanıtlaSil
  2. çok
    karışık
    bir
    konu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynn walla karışık ama basit :D 8.sınıf son çok çlşmm lzım ii bir yeri kzanıp ep telefonunu kaznmam lazm :D

      Sil
    2. SALAKLIK YAPMA

      Sil
    3. çok basit bi konu lan nesi zor

      Sil
  3. valla sorular açılsaydı işe yarayacaktıda açılmadııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASIL SEN SALAKLIK YAPMA GERİZEKALIMISIN ÇOK BASİT BN TÜRKİYE BİRİNCİSİYİM BU ARADA

      Sil
  4. ya pisagor bağıntısı çok güzel ve accayip kolay bir konu ama bu sorular çok KAZIKKKK... ve zorrrrrrr.ama size göre zor ben bu soruları gözüm kapalı çözerim nede olsa sbs den 482 ALMIŞ İNSANIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman da aman havanı yesinler. bize göre niye zor olacakmış . gözü kapalı çözermiş. hahahh. güleyim bari. ben bu konuda ve diğer konularda süperim ki bnde SBS de 479.386 puan aldım...

      Sil
    2. hiç boşuna havalanmayın yani bencede hiç zor bir konu değil ama tabi çalışana
      yani SBS den aldığınız puanlarla hava atıyorsanız hiç boşuna havalanmayın ben de SBS den 500 tam puan aldım.
      Noldu havanız söndü birden!!!

      Sil
    3. 500 tam puan

      Sil
  5. öklid nasıl oluyor

    YanıtlaSil
  6. belalı jiletçi27 Şubat 2011 09:26

    lan mal öklit yaz çıkar gerizakelımısın burdan soruyon??????

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar şu pisagor konusunu anlayan varsa bana anlatsın sbs den çok çıkmıştı o sorudan yaptım ama şimdi yapamıyorum üstelik sbs den 459 aldım

    YanıtlaSil
  8. herkes sbs puanını yazabilirmi lütfen!!!

    YanıtlaSil
  9. ya daha yokmu 10 soru lazım ve adamca olsun çok karışık

    YanıtlaSil
  10. ben sbs den 486 puan çektim. bu tür sorular çok basit :) arkadaşlar hepinize başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. biraz daha salla belki tutar. :D zaa

      Sil
  12. lan yürüyün gidin siz anca 300lerde almıssınızdır

    bizi yiyounz salaklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn sana %100 katılıyorum bunlarn hepsi sallıyo. :D

      Sil
    2. haklısn walla yaaa :))))

      Sil
  13. 380 aldım sadece matematikte üçgenlerim kötü

    YanıtlaSil
  14. 500.000 izmirden sinem sınmaz ben

    YanıtlaSil
  15. ben elif sbs'den 468 aldım.

    YanıtlaSil
  16. bence çok güzel

    YanıtlaSil
  17. ben burak ölmez sbs den 480 aldım

    YanıtlaSil
  18. bende sbs den 497 aldım nevarki bunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldında bu sitede ne işin var o zman akıllı
      hava atma mnlete

      Sil
  19. kjuygjkşöljhb

    YanıtlaSil
  20. sbs aldığı puanı ylan söyleyenin amınakoyum

    YanıtlaSil
  21. ben sbs den 460 aldım yalan söylemenin ne gereği var

    YanıtlaSil
  22. 465 almıştım. Kadriye :))

    YanıtlaSil
  23. merhaba ben GİZEM SBSden 500 tam puan aldım.RABATLIYIM ARKADAŞ O KADARLIK OLSUN!!!!

    YanıtlaSil
  24. bence gayet güzel sorular site sahibine tesekkkürer

    YanıtlaSil
  25. salaklar SBS den bu kadar yüksek aldıysanız niye aklınızdan soru yazmıyorsunuz da sitelerde arıyorsunuz

    YanıtlaSil
  26. kolay bi konu ama çalışana çözümleri zor ama alışan yapar :) :D

    YanıtlaSil
  27. bence pisagor irenç hiç sevmiyorum ya :)

    YanıtlaSil
  28. çok sallıyonuz ha sizz

    YanıtlaSil
  29. hey sbs den 482 almıs ınsan.burası artıstlık yapmak ıcın uygun bır yer deıl nolmus havamı atıon.sbsden 498 aldım.ee sımdı nolcak.ne dıceksn senın havan burda sokmez aslanım gıt baska yerde yap artıstlığını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın cnm ama bn sanada inanmadm :D

      Sil
  30. valla yalan yok sbs den 248 aldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heey allahını sevim diğerleri gibi yalancı değilsin afferim la en iyisi koçum benim) (mallar küçük atıonla biraz) (civcivlerin boğazından geçmiy

      Sil
  31. cok karışık

    YanıtlaSil
  32. ben 445 aldım

    YanıtlaSil
  33. bu ne ya çokk karışık bu

    YanıtlaSil
  34. vey babo ve matematike me kuşt (analayan anlar anlamayanda takmasın be)

    YanıtlaSil
  35. çok fazla havalanmaya gerek yok kimin ne olduğunu zaten bu siteye girdiğinizden anlaşılıyooo sbs den okadar yüksek puan alan birisi pisagoru yapıyor demektir

    YanıtlaSil
  36. Havanızı yesinler sizin qidin bni anafende araştırın bnm adım şule ozan tam 500 çektim inanmıyorsanız google dan da araştırabilirsiniiz Şekerlerrr <3

    YanıtlaSil
  37. lan olum bi gidin ya

    YanıtlaSil
  38. benim 443.965 puan 6.sınıf.

    YanıtlaSil
  39. 300 qçmio bnmkisi hepnzde sıkıonz hea yalan sölemenin ne qereği var :)))

    YanıtlaSil
  40. ya bn nası bi insanım soruyu okumaya üşendüm vazçetim beynim almadıgı için bnde öle bakıyodum zaten lazm da degl di ölesine bakıydum :D :SDFGHJ zaten 8.sınıfım bn çalışmam gerekiyo ama -_-

    YanıtlaSil
  41. ya bn nası bi insanım soruyu okumaya üşendüm vazçetim beynim almadıgı için bnde öle bakıyodum zaten lazm da degl di ölesine bakıydum :D :SDFGHJ zaten 8.sınıfım bn çalışmam gerekiyo ama -_-

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar 100 soruya ihtiyacım var gerçekten de önemli lütfeen

    YanıtlaSil
  43. arkdşlr bnm içn 100 soru yzblrmsnz

    YanıtlaSil