29 Nisan 2010 Perşembe

Türk Malı Dizisi Oyuncuları

Türk Malı Dizisi Oyuncuları

Ekranların sevilen dizisi Türk Malı nın oyunculaarını tanıyalım.Benimde severek ve kahkahayla izlediğim dizinin oyuncuları:

Şafak Sezer


Onu tanıtmaya gerek yok heralde. Birçok başarılı filmde gördüğümüz bir oyuncu. Kendisini kutluyor ve başarısının devamını diliyoruz.


Binnur Kaya



Dizide Abiye rolünde oynayan Binnur Kaya yı en son Avrupa Yakasıyla hatırlıyoruz. Ordada bu dizide de çok başarılı kendisi. Böyle devam etmesini temenni ediyoruz.


Bekir Aksoy


Usta Bekir Aksoy, ben onu ilk çiçek taksi dizisiyle tanımıştım. Birçok filmde ve dizide rol alan oyuncu, rolünü çok iyi yapan bence sayılı oyunculardan birisidir.


Devin Özgür Çınar

Ben bu oyuncuyu, bir yerden gözüm ısırıyor ama çıkaramadım. Devin hanım hakkında bilgi veremiyorum sizlere.Kendisini tanımıyorum.


Sinan Çalışkanoğlu


Son yılların çıkışta oyuncusu Sinan Çalışkanoğlu, bu dizidede başarılı. Onu herkes Selena dizisiyle tanıdı ve sevdi. Bu dizide de rolünü başarıyla yerine getiriyor.Başarılarının devamını dileriz Sinan Çalışkanoğlu.


Hazal Şener

Güzel oyuncu Hazal Şener'i de Selena dizisiyle tanımıştık. Orda kötü, aksi bir kızı canlandırıyordu. Fakat bu dizide oynadığı rol tam tersi. İyi, güzel bir aile kızını canlandırıyor. Başarılarının devamını dileriz.

başlıca dizi oyuncularını yazmaya çalıştım. Sİzlerde görüşlerinizi veya başka oyuncularla ilgili bilgilerinizi yazabilirsiniz arkadaşlar.

Hoşçakalın :)

türk malı dizisi,türk malı dizisi oyuncuları,türk malı dizisi oyuncuları,türk malı,türkmalı,erman,abiye,hazaal şener,sinan çalışkanoğlu,bekir aksoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder