8 Nisan 2010 Perşembe

ÜÇGENLER

Üçgenler
Üçgenler ilk başta zor görünen ama konuyu kavrayınca çok zevkli olan bir konudur. 
Lisede hiç geometri dersi görmemiştim ve üniversiteye hazırlanırken bu dersten çok karkuyordum. Fakat zaman geçtikçe, biraz olsun anlamaya başlıyınca aslında kolay ve zevkli olduğunu anladım. Bir yerinden tuttunuzmu gerisi çorap söküğü gibi geliyor. Sbs ve Öss sınavına girecekseniz bu konuları iyi bilmeniz gerekiyor. Fakat hiç korkmanıza gerek yok. Üçgenler konusu kolay bir konudur.
İnternette üçgenlerle ilgili çok örnek, soru ve konu anlatımı bulabilirsiniz.Ben bu konuya hakim olmadığım için burda yarım yamalak bildiklerimi anlatmadım. Eğer kaynak bulamazsanız ben size internetten temin etmeye çalışırım. Her hangi bir sorunuzda , yorum kısmına sorunuzu yazmanız yeterlidir.


Kendinize iyi bakın. İyi not almanız temennisiyle hoşçakalın :)




üçgenler, üçgen, üçgenler konusu, üçgenler konu anlatımı, üçgenlerde benzerlik,üçgenlein özellikleri,üçgenlerle ilgili sorular,örnekler,açı,üçgenler, üçgenler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder