14 Nisan 2010 Çarşamba

YGS Sınavı Yorumları

Ygs Sınavı


Hayatımız sınavlarla geçiyor. Birinden çık diğerine gir, 25 ine kadar sınav. Artık ondan sonrada hayat dersi başlıyor.Onun sınavına pek kolay geçmiyecek tabiki. Gelelim YGS sınavına. Ben sorulara bakamadım. Fakat çok zor değil diyorlar. İnşaallah herkesin istediği puanı alır. Sizde YGS hakkındaki görüşlerinizi yazın. Ben 3 yıl önce öss sınavına girdiğimde, o zaman yeni sisteme geçilmişti ve sorular çok kekti. Yeni sisteme geçildiği sene sorular kolay gelir.Bize hep böyle söylenmişti ve öylede oldu. 
Sınava giren ve hazirandakine de girecek arkadaşlara tavsiyem; sistemli bir şekilde soruları çözün. Önünüze koyulan soru kitapçığını 1. sorudan son soruya kadar sıralı bir şekilde çözmeyin. Ben özellikle iki sözel dersi ardarda çözöezdim. Türkçe ve Sosyal bilimleri sırasıyla çözemezdim. Tabiki siz nasıl daha iyi verimli oluyorsanız öyle çözün arkadaşlar..




Ygs sınavı,ygs,ygs yorumları,ygs sınavı yorumları,2010 ygs,2010 ygs sınavı,ygs soruları,ygs sistemi,ygs zormu,ygs kolaymı,ygs nasıl,ygs sınav sistemi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder