6 Mayıs 2010 Perşembe

Anneler Günü Hediyeleri

Bu pazar anneler günü. Bugünler ne güzel günler. Annelerini unutanlar, ziyaretlerine gitmeyenler belki bugünde annelerini hatırlarlar.Analarını, babalarını huzurevlerine atan evlatlar, annelerine bağıranlar, dövenler, onları üzenler size sesleniyorum: "Anacıklarınızın kıymetini bilin.Onları bu dünyada kaybettikten sonra herşey çok geç olur".

Hergün anneler günüdür. Onlar bizim herşeyimiz. Gecelerini bizim için feda eden, yemeyip yediren, hasta olduğumuzda bizden daha çok acı çeken onlar değilmi. Onları ne kadar kırsakta, anneler çocuklarına kıyamazlar. Yeri geldiğinde evlat bir sevgili uğruna ailesini hiçe sayabiliyor. Ama bir anne evlatları için yapamayacağı hiç birşey yoktur. Onuruyla, gururluyla çocuklarına bakar.

Bu konuda biraz içimi döktüm. Sizinde kafanızı ağrıttım. Yanlış birşey söylediysem affola.

Gelelim asıl konumuza.Anneler gününde annelerimize ne alacağız.
Bence hediye almaktan çok, onu tüm sevgimle elinden, yanağından öpmek, hediyelerin en güzeli.,Ona içten bir sarılmanın yerini hangi hediye alabilirki.

Yok ben hediye de almak istiyorum diyorsanız. Hanımlar mutfak eşyalarına, giysiye çok önem verirler. Bütçenize göre br hediye alabilirsiniz.

Şimdiden anneler gününüz kutlu olsun :)


anneler günü,anneler günü hediyesi,anneler günü hediyeleri,anneler günü için hediyeler,annem,hediye,hediyeler,güzel hediyeler,anlamlı hediyeler,anneler günü 2010,mothers day

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder