1 Mayıs 2010 Cumartesi

Grepolis Oyunu

Grepolis Oyunu

Almanların yaptığı güzel bir strateji oyunu Grepolis. Ben ikariam oyunun bağımlısı olarak, ikariama çok benzettim oyunu. Ev şekilleri filan değişik. Oyun 2 boyutlu, hoş bir stareteji oyununa benziyor. Oyunun türkçeside yakın zamanda çıkabileceği söyleniyor. Tabiki ikariamın ilk zamanlarında olduğu gibi bu oyununda hileleri çıkar ortaya. Oyuna üye oldum, herşey almanca olduğu için pek birşey anlamadım. İkariama benzer paneli, devletlerinin şekli var. Açıkçası ikariama değişmem bu oyunu.

Oyun hakkında kısa bir video:


Grepolis Oyunundan Resimler







Oyun hakkında bildikleriniz varsa bizimle paylaşabilirsiniz.




grepolis,grepolis game,grepolis oyunu,strateji oyunu,online,online savaş oyunları,grepolis türkçe,grepolis tr,grepolis üyelik,kayıt,grepolis oyna,grepolis giriş,grepolis.com,.net

1 yorum:

  1. ben oynuyorum oyun cok gerçekçi sıçabılıyoruz

    YanıtlaSil