18 Mayıs 2010 Salı

Ziyaretçi Sayaçları

Siteniz varsa ve sitenize sayaç koymak istiyorsanız, size bildiğim bir kaç site adresleri vereyim.

Benim kullandığım ve sevdiğim sayaç ; onlinewebstats.com sitesine üye olarak kodunuzu alıyorsunuz. Burada sitenize kim nereden geldi, ne aratarak geldi, hangi sayfalarınız daha çok görüntülendi gibi birçok özellik var. Biraz az saysa da kullanışlı bir sayaç . Ayrıca ziyaretçi sayınızın, başkaları tarafından görülmesinide engelliyebilirsiniz.

İkinci bir sayaçda, realist.com sitesine üye olarak alabilirsiniz. Buda hoş bir sayaç. Binlerce site bu sayacı kullanıyor.

Bunlara ek olarak sayyac.com var, fakat ben kullanmadım ve kullanmayı da düşünmüyorum. Çok iyi bir sayac değil gibi.

Ziyaretcisayaci.com bir diğer sayaç alabileceğiniz, basit ama idare eder bir sayac diyebilirim.

Bildiğim sayaç alabileceğiniz siteleri yazdım. Umarım anlatabilmişimdir ve işinize yarar.




siteye sayaç,sayac,sayaç,ziyaretçi sayacı,insan sayısı,siteye kaç kişi girdi,sayaç kodu,realist,onlinewebstats,sayaçlar,sayaç kodları,eklentiler,en iyi sayaç,doğru sayan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder