8 Kasım 2010 Pazartesi

Blog Yazarak Para Kazanmak

Blog yaparak veya yazarak para kazanılabilir mi diye düşünüyordum. Bir de google'den bu konuyu araştırayım dedim.Bide ne göriyim , ayda 30 000 dolarlar 40 000 dolarlar kazanılabilirmiş. Bunları kazananlara da örnek siteler vermişler , onlarda yabancı bloglar. Bizim gibi hele hele benim gibi amatörce bloglarla uğraşanlar için günlük 1 dolar çok büyük bir para , ki onu bile göremiyoruz. Bu işten para kazananlar yok mu , var tabiki. Günlük ziyaretçisi çok olan siteler veya bloglar iyi paralar kazanabiliyorlar. Fakat bazı yazılara aldanıp , ayda şu kadar kazanıyoruz , parayla oynuyoruz gibi laflara da fazla kanmayın derim. Eğer blogdan veya siteden para kazanmak istiyorsanız ilk başta sitenizi tamamen oluşturun , ondan sonra reklam alın derim.  Örnek olarak maçkolik sitesi , ilk 3 yıl sitesine reklam almadı. Gün geçtikçe ziyaretçi sayısı arttı, milyonlara ulaştı . Şimdi de paraya para demiyor. Yani blogtan para kazanmak için bizim gibi ilk başta sayfayı reklamla doldurup para kazanamamaktansa , önce belirli bir hitinizin oluşmasını bekleyip daha sonra reklam işine girmeniz daha iyi olur derim. Ben sabırsız olduğumdan sazan gibi hemen atladım. Sonra da vazgeçmedim. Ben bu yazımda bildiğim birkaç bişeyler söyledim. Umarım benim gibi amatör blog yazarlarına faydalı olmuştur.

1 yorum:

  1. Blog Sitenden Para Kazanmadiye arama yaparken sitenize rastladım. Harika paylaşımlarınız var, teşekkürler. Sitenizi sık sık ziyaret edeceğim..

    YanıtlaSil