24 Mayıs 2010 Pazartesi

Kadınlarda Saç Dökülmesi

Kadınlarda Saç Dökülmesi ve Tedavi Yöntemleri

Birçok kişinin sorunu. ŞAhsen artık ben saç dökülmesini kafaya pek takmıyorum.İlk başlarda çok düşünürdüm ama şimdi saçlarıma alıştım ve çoğu insanında saçlarının döküldüğünü gördüm.Sadece size özgü birşey değil bu.

Saç dökülmesinin tıbbi tedavileri büyük ölçüde erkeklerde görülen androgenetik saç dökülmesine yöneliktir.

Tedaviler:

1. Saç dökülmesini kabul etmek ve bununla yaşamayı öğrenmek. profesyonel danışmanlık yardımcı olabilir.

2. İlaç terapisi – rogaine (topikal minoksidil). rogaine şu anda kadın tipi saç dökülmesi için fda tarafından onaylanmış mevcut tek ilaçtır.

2. Saç nakli ameliyatı – modern cerrahi teknikler, ideal adaylar olmaları ve gerçekçi beklentilere sahip olmaları koşuluyla, kadınlar için saç naklini tatbik edilebilir bir tedavi seçeneği durumuna getirmiştir.

alıntıdır.
saç,saç dökülmesi,saç dökülmesinin tedavisi,tedavisi,tedavi,tedavi yöntemleri,saç dökülmesi tedavi yöntemleri,saç dökülmesi nasıl geçer,nasıl,saç nakli,perma,boya,terapi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder