24 Mayıs 2010 Pazartesi

Youtube Nasıl Girerim

Youtube ye benim bildiğim iki yol var girmek için.İlk öğrendiğim yol ktunnel sitesinden girmekti. Youtube kapandığında herkes nerdeyse bu siteden giriyordu. Başka bir site üzerinden girdiğimiz için videolar daha yavaş doluyordu. Pek iyi değildi.

Daha sonra dns ayarlarını değiştirmeyi öğrendim ve artık bu yöntemi kullanıyorum. Dns numarasını girerek bütün yasaklı sitelere girebiliyorum. Fakat buna da bir sınır getirmek gerek. Yetişkinlere özel sitelerede çok rahatlıkla girilebiliyor. Bu kadar kolay girilmemeli. Ayrıca inanılmaz sayıda uygunsuz video bulunan site var. Yetkililerin bu sitelere dur demesi gerek. Hergün yenisi türüyor. Çocuklarımız ve gençler için iyi değil bu siteler. Psikolojik olarak yıpratıyor gençleri kötü siteler.

Nerden nereye geldim bende. Yani Dns ayarlarınızı değiştirerek rahatlıkla youtube ye girebilirsiniz.

Takıldığınız bir yer veya soru olursa sorabilirsiniz.



youtube nasıl girerim,youtube girme,youtube giriş,yasaklı sitelere giriş,yutup,giriş,ytasak,youtube,video,girme,dns,dns ayarı,youtube dns,çocuk,yutub giriş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder